قیمت سکه و ارز
۱۳۹۱/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۴
مجید جلالی:

دربی، توپ بازی بود!

سرمربی پیشین فولاد خوزستان معتقد است داربی 76 پایتخت، فوتبال نه، بلکه یک توپ‌بازی بود.

دربی، توپ بازی بود!

 

به گزارش سراج24 و به نقل از ایسنا مجید جلالی درباره بازی داربی 76 گفت: واقعا تاسف‌آور است. این دیدار هیچ مساله‌ی فنی نداشت و این وضعیت تحقیر فوتبال است.

او در ادامه افزود: این همه فوتبال ماست و به نظر من ما نمی‌توانیم با این وضعیت از تیم ملی توقع فوتبال زیبا و خوب داشته باشیم. به نظرم نباید یقه کی‌روش را بگیریم. باید یقه مدیران، مربیان و دست‌اندرکاران فوتبال خودمان را بگیریم که آقا در این چندین ساله چه کار کرده‌اید؟

این کارشناس فوتبال در پایان با اظهار تاسف از این بازی گفت: این بازی چیزی نبود که بتوان به آن گفت، فوتبال. این یک توپ بازی بود که نشانی از کار فنی در آن دیده نمی‌شد. من دوست داشتم یک بازی خوب از دو تیم ببینم اما این اتفاق رخ نداد.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••